reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana Horčičáková

Jana Horčičáková

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem Simpsonovcov, Harryho Pottera, dobrú hudbu, špagety, tobogány v Tatralandii, horory, nakupovanie, prírodu, zvieratká a lifestylové časopisy. Neznášam čierny humor, dukátové buchtičky, romantické filmy, namyslených ľudí, utieranie prachu a nudu... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Chrobáčik Mafiánik

Jana Horčičáková

Chrobáčik Mafiánik

„Pipinka! Zober si porschátko a nezavadzaj!“ Toto je štýl rozhovorov Alina s Pipinou. Alino Krasňanský, veľkoformátový podnikateľ, najväčší boss Veľkých Levárov je vždy namočený do mega výhodných obchodov, preto času nikdy nemá nazvyš. Pipinka celá šťastná, akého má super frajera.

  • 4. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 894x
  • 19
The Simpsons movie

Jana Horčičáková

The Simpsons movie

  • 1. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 682x
  • 18
Aj ja chcem vediet korčuľovať!

Jana Horčičáková

Aj ja chcem vediet korčuľovať!

Keď som si minulé leto kupovala kolieskové korčule, v duchu som už videla samu seba ako lietam po našich cestičkách a cestách v dedine s mp3 sluchatkami v ušiach. Bohužiaľ plány nie vždy dopadnú podľa našich predstáv a tak hoci už prešiel odvtedy rok, ešte stále sa len pokúšam na týchto botičkách s kolieskami udržať a nespadnúť.

  • 5. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 371x
  • 28
Škola (opäť) volá! ...ale mňa už našťastie nie :)

Jana Horčičáková

Škola (opäť) volá! ...ale mňa už našťastie nie :)

Dnešný deň nebol pre mňa osobne ničím výnimočný (našťastie). O to viac pre tých, ktorí so školou majú ešte stále čo dočinenia. Ešte aj dnes si spomínam, aké to boli vždy pre mňa stresy.

  • 3. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 555x
  • 2
Máte radi Mojsejovcov?

Jana Horčičáková

Máte radi Mojsejovcov?

Priznám sa, že ja som k nim nezaujala žiadny konkrétny postoj. Tak ako sú oni kontroverzní, také su kontroverzné moje názory na nich.

  • 13. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 612x
  • 5
reklama
OSVIENČIM

Jana Horčičáková

OSVIENČIM

Boli ste už v Osvienčime? Ja áno...

  • 12. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 627x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu