reklama

Ráno ako každé iné...

Ráno ako každé iné - zo sladkého snívania ma vytrhne ...haló, to sem já, tvuj mobilní budík, já te budím, vstávej prides pozde do práce, no tak vstáááávej...!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Kohút v susedovej záhrade už kikiríka hádam aj prvú ligu a ja s nechuťou vstávam do nového rána. Slniečko v noci asi privela flámovalo a tak sa radčej skýva za oblaky. Ja by som sa tiež najradčej niekam skryla, niekde veľmi ďaleko. Išla by som aj na mesiac na Mesiac. Posedela by som si tam, nikto by ma neotravoval, nikto by ma nemohol vytočiť, nikto by... si ma ani len nevšimol a to by sa mi veru páčilo! Lajke by som popriala šťastný let nekonečným vesmírom a možno by sa pri mne zastavil aj ujo Gagarin a pokecali by sme si v jeho rodnom jazyku. "Ja lublu gavarit pa rusky!"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

To už je toľko hodín? Akosi som sa príliš zasnívala. Tak sa bežím umyť, nahádžem na seba nejaké handry a môžem ísť. Dáždnik netreba, slniečko už medzitým ukázalo svoj žltý chsichtík. Maľovátka hodím do kabelky, už proste nestíham.

Tak, úvod dňa ako-tak za sebou a teraz poď ho na zvyšok... ten zvyšok by mohol byť aj menej nevšedný, nenahnevala by som sa :-)

Jana Horčičáková

Jana Horčičáková

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem Simpsonovcov, Harryho Pottera, dobrú hudbu, špagety, tobogány v Tatralandii, horory, nakupovanie, prírodu, zvieratká a lifestylové časopisy. Neznášam čierny humor, dukátové buchtičky, romantické filmy, namyslených ľudí, utieranie prachu a nudu... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu